vineri, 29 octombrie 2010

Cercei by Zâna



Dupa ce-a aparut la mine pe blog ca model pentru prima mea colectie de creatii, Zâna se intoarce in spatiul meu virtual (si nu numai...),
1.


Cercei din piele, in forma de inimioare cu lanturi negre. Aren't they just sweet? In curand am sa am si eu o pereche la fel, yupeeee, abia astept :D
Pretul unor cercei in acest stil este de 20 de lei

2.*SOLD*
Cercei din piele cu capse si lanturi argintii. For that rock chick look. Acest model costa 20 de lei

3.
Cercei eleganti, din dantela. Absolutely gorgeus! Cerceii acestia sunt numai buni asortati la o tinuta eleganta

4. *SOLD*
Cercei vintage, cu floricele gravate, 10 lei

5.

Black cat earringsModelul acesta costa 15 lei
MIAU!

6.*SOLD*

Cercei cu lant si margele negre, 10 lei

7.

Cercei cu lant, margele si dantela. Acesti cercei costa 20 de lei

Uh, I just love them!

mai jos sunt cerceii cu numarul 6, in urechea Zânei

Iar in dubioasa poza de jos, poarta aceeasi cercei, si pe mine ca accesoriu :)

[Oferta mea mai e valabila doua zile, dar cerceii din aceasta postare nu sunt inclusi in ea, deci se pot comanda numai la pret intreg]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu