vineri, 10 decembrie 2010

Discontent? Unhappy with something?

It has been recently brought to my attention that....
Exagerez, nu mi-a atras nimeni atentia dar in mod indirect am aflat ca cineva nu este multumita de ceea ce a comandat de la mine. Prin aceasta postare eu vreau sa va atrag atentia in mod DIRECT, nu doar persoanei respective, dar tuturor care au comandat ceva de aici asupra acestei probleme. In cazul comenzilor prin posta v-am inclus mereu cateva randuri in care v-am incurajat sa imi comunicati nelamuririle si NEMULTUMIRILE, asa ca daca aveti o problema cu ceva atrageti-mi atentia, huliti-ma in fata, iar daca vi s-a stricat un accesoriu din cauza modului in care a fost lucrat si nu din cauza manipularii necorespunzatoare, anuntati-ma imediat ce constatati defectul, precizand natura defectului. Puteti face asta la adresa mea de mail, YM, pe wall pe facebook, pe profil pe hai5. Imi puteti trimite coletul inapoi, la adresa precizata de mine, iar eu va voi inlocui accesoriul cu unul nou, fara alte costuri in plus.
Nu vreau sa-mi gasesc scuze ieftine, dar intr-adevar regret daca cineva a avut o neplacere cu ceva facut de mine, ma straduiesc sa creez lucruri cat mai calitative si ceea ce fac pentru vanzare fac si pentru a fi purtat de mine, la aceleasi standarde, asa ca nu ezitati in a-mi comunica orice nemultumire that might come along the way.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu